Waarom zou je een logo die je al tijden hebt een opfrisbeurt geven? Of wat is nut daarvan? 

Wat je misschien al vaker terug ziet komen in onze teksten is dat wij een bedrijf/organisatie vergelijken met een persoon. Dat gaan we ook in deze blog doen. 

Het opfrissen van je logo is ook noodzakelijk als je het druk hebt en/of genoeg klanten bediend. Dat is fijn maar het wil niet zeggen dat je het uiterlijk van je onderneming moet verwaarlozen. Het opfrissen van je bedrijfsuitstraling zorgt weer voor een boost. Het kan er voor zorgen dat je in één klap weer opvalt bij je huidige klanten. Klanten die je eventueel vergeten zijn waardoor je weer mee doet in de huidige markt waar alles wat frisser en vernieuwd is. De tijd staat niet stil.

Je moet je niet vergissen in het vernieuwen van je uitstraling en het opfrissen ervan. Je hoeft je bij een opfrisbeurt geen zorgen te maken dat je herkenbaarheid verliest, althans als je het door een professional laat doen. Het opfrissen van je logo en bedrijfsuitstraling zorgt er juist voor dat je herkenbaarheid vergroot. Als je als organisatie ervoor kiest om je bedrijfsidentiteit een re-design te geven, maak je ook kenbaar dat het met je onderneming voor de wind gaat en innoveert.

Het is alsof je na lange tijd weer naar de kapper gaat en je haar weer een frisse knipbeurt geeft. Het valt iedereen op dat je naar de kapper bent geweest. Zelfs collega’s waar je niet veel mee communiceert geven toch een reactie wat kan leiden tot een langer gesprek. 

Wij van Brandmerk zijn thuis in het opfrissen en vernieuwen van bestaande bedrijfsuitstralingen. Zo kijken wij samen met jou naar het bestaande pakket en bepalen in overleg wat er eventueel veranderd en anders opgefrist kan worden. Als ondernemer raak je gehecht aan je bedrijfsuitstraling waardoor het al snel moeilijk wordt om vernieuwingen te accepteren. Wij zorgen ervoor dat je in het proces wordt meegenomen waardoor je trots kan zijn op het eindresultaat.

Wil je graag meer weten? Dan staan we uiteraard voor je klaar. Laat je gegevens achter en beslis na een gesprek of Brandmerk Reclame wat voor je kan betekenen.