Als ondernemer in Tilburg wil je gezien worden. Je weet dat je product of dienst goed is en wilt je (potentiële) klanten bereiken om hen ervan te overtuigen dat ze bij jou moeten zijn. Hierbij kan een reclamebureau in Tilburg je helpen.
Zichtbaar zijn voor de (potentiële) klant
Het is best moeilijk om als bedrijf ervoor te zorgen dat je zichtbaar bent. Hoe krijg je het zover dat mensen aan jou denken als ze een bepaald product of een bepaalde dienst willen aanschaffen? Advertenties in de krant slaan meestal niet aan, advertenties op internet worden vaak genegeerd of zelfs als opdringerig ervaren, vooral als deze bijvoorbeeld midden in een YouTube filmpje o.i.d. verschijnen. En een foldertje in de brievenbus is al helemaal niet meer van deze tijd. Maar wat dan wel?
Wij willen jouw vertrouwen verdienen door geheel vrijblijvend een brainstormsessie aan te bieden. Zo ben je er zeker van dat wij begrijpen wat jij als ondernemer wilt uitstralen. Het vinden van een geschikte reclamebureau is lastig en op deze manier willen wij het jou een stukje makkelijk maken. Laat je gegevens achter voor een gratis branding strategie.
Enkele voorbeelden
Dit is een kleine selectie uit de ontwerpen die wij met veel plezier en trots hebben mogen maken voor onze trouwe klanten.
Als interim communicatieadviseur huurde ik Brandmerk in voor een project dat ik ondersteun bij een gemeente Gilze en Rijen. Ik ben zeer tevreden over Mohammed en Tom. Professioneel, deskundig, snel, flexibel, vakmannen, klantgericht en pro-actief. Zou ze gelijk weer 'inhuren en beveel ze zeker aan!Jessica Rits, F-ONS bron: Freelancer.nl
Nadat ik mijn wensen voor mijn nieuwe website heb kunnen toelichten in een gesprek, hebben zij een origineel ontwerp gemaakt voor mijn praktijk. Het contact loopt via Mohammed en is zowel in gesprek als over mail/telefoon voldoende duidelijk. Inmiddels is er een mooie website online. Daarna staat Brandmerk Reclame ook nog open voor de spreekwoordelijke 'puntjes op de i' wat betreft de website. Verder denken ze na wat er nog meer nodig is om de marketing vorm te geven. Ook mijn visitekaartjes en een advertentie zijn door hen ontworpen en via hen besteld. Kortom, een prettig bedrijf om mee samen te werken.Irene van Dijk, Spelende Wijzer source: Google
De heren van Brandmerk Reclame hebben mij echt uit de brand geholpen. Hun visie op projecten hebben mijn bedrijf de draai gegeven die het nodig had. Ook krijg ik de juiste ondersteuning om te zorgen dat alles soepeltjes blijft verlopen. Ik kan mezelf geen betere samenwerking wensen. Bedankt jongens!!Richie Ramautarsing, Domme Kar bron: Google
Een sterk verouderde website was de reden dat we opzoek gingen naar een bedrijf dat ons kon helpen. Wij zijn zo blij met Mo & Tom van Brandmerk Reclame. Ze hebben goed naar ons geluisterd en onze wensen vertaald naar een moderne en overzichtelijke website precies zoals wij die wilden. Wij zijn 100% tevreden over de samenwerking en de uitvoering. Bedankt mannen!Maartje Bleker, Fysiotherapie Profit bron: Mail
Brandmerk Reclame is een top bedrijf voor alles op gebied van media. Van bedrijfslogo, website, visitekaartjes, huisstijl en nog veel meer. Mohammed en Tom gaan verder dan alleen ontwerpen en denken met je mee. Ze hebben met ons (een startende onderneming) nagedacht over onze bedrijfsuitstraling en adviseerden ons over welke media daarvoor het beste ingezet kan worden.
We kijken uit naar een mooie voorzetting van onze samenwerking en willen Brandmerk Reclame van harte aanbevelen.Lorenzo & Riku, Elite Performance Tilburg bron: Whatsapp
Sinds 2014 vaste klant bij Brandmerk Reclame. Zeer tevreden over de aanpak. Mohammed denkt goed mee en het eindproduct (of het nu flyers zijn, raambestickering of aanpassingen in de website) past steeds bij het imago van onze praktijk.
Daarnaast zijn ze bij Brandmerk Reclame ook erg informeel en doen ze niet aan het uurtje factuurtje principe. Ik hoop nog lang met deze organisatie samen te kunnen werken.Frank Antonissen, FITaal Fysiotherapie bron: Mail
Heel blij met de toevoeging van de webshop bij mijn blogsite fabandfitonabudget.com. Snel (want had een korte deadline), duidelijk ook qua kosten en het ziet er goed uit. Ook aanpassingen of toevoegingen achteraf waren geen probleem.Ellen Paanakker, Fab and Fit on a Budget bron: Freelancer.nl
Nadat ik mijn wensen voor mijn nieuwe website heb kunnen toelichten in een gesprek, hebben zij een origineel ontwerp gemaakt voor mijn praktijk. Het contact loopt via Mohammed en is zowel in gesprek als over mail/telefoon voldoende duidelijk. Inmiddels is er een mooie website online. Daarna staat Brandmerk Reclame ook nog open voor de spreekwoordelijke 'puntjes op de i' wat betreft de website. Verder denken ze na wat er nog meer nodig is om de marketing vorm te geven. Ook mijn visitekaartjes en een advertentie zijn door hen ontworpen en via hen besteld. Kortom, een prettig bedrijf om mee samen te werken.
Heel blij met de toevoeging van de webshop bij mijn blogsite fabandfitonabudget.com. Snel (want had een korte deadline), duidelijk ook qua kosten en het ziet er goed uit. Ook aanpassingen of toevoegingen achteraf waren geen probleem.
Een sterk verouderde website was de reden dat we opzoek gingen naar een bedrijf dat ons kon helpen. Wij zijn zo blij met Mo & Tom van Brandmerk Reclame. Ze hebben goed naar ons geluisterd en onze wensen vertaald naar een moderne en overzichtelijke website precies zoals wij die wilden. Wij zijn 100% tevreden over de samenwerking en de uitvoering. Bedankt mannen!
Wij zijn twee creatieve jongens en een stel aparte vogels woonachtig in Tilburg en Rijen. De bourgondische eigenschappen uit Brabant en onze unieke persoonlijkheden maakt Brandmerk Reclame bijzonder en prettig om mee samen te werken. Door onze kijk op communiceren benaderen we communicatie op een andere manier dan andere bureaus.
Door de combinatie van onze creatieve breinen weten we steeds tot succesvolle ontwerpen te komen die zorgen dat jouw bedrijf opvalt tussen de moordende concurrentie.
Wil je weten hoe we dat doen of ben je benieuwd naar wat ons anders maakt? Je weet wat je te doen staat.
Het hierboven beschreven probleem is voor een reclamebureau geen probleem, maar een uitdaging. Een dergelijk bureau heeft de experts in huis die ervoor hebben gestudeerd en de ervaring hebben opgedaan in hoe de zichtbaarheid van bedrijven te bewerkstelligen. Door hun kun je met een gerust hart een website laten maken, of een webshop. Uiteraard zal dit altijd in overleg met jou als klant worden gedaan. Allereerst wordt er daarom een grafisch ontwerp gemaakt, jij kunt dan beoordelen of je deze passend vindt voor jouw onderneming.
Is de website of webshop er eenmaal, dan ben je er nog niet. Je kunt nog zo’n mooie website hebben, als deze niet gevonden wordt, heb je er niets aan. En dat is ook iets waar een reclamebureau in is gespecialiseerd. Zij weten namelijk ook precies hoe ervoor te zorgen dat jouw website of webwinkel gevonden wordt wanneer mensen een zoekopdracht in Google ingeven voor een product dat jouw bedrijf verkoopt of een dienst die jouw bedrijf levert. Dat heet SEO (Search Engine Optimization). De website wordt zodanig opgebouwd dat hier de woorden in voorkomen die het meeste gebruikt worden bij zoekopdrachten. Daarnaast kan met de SEO tool gemeten worden hoeveel bezoekers een website heeft en hoe lang ze daar blijven. Dus tussentijds bijstellen is altijd mogelijk.
Naast een mooie website en een hoge score op internet is ook de branding van een bedrijf van belang. Wat is dat eigenlijk, branding?
Het is een cliché dat vaak wordt gebruikt, maar daarom niet minder waar: “doe wat je zegt en zeg wat je doet”. Wil je dat een klant bij je koopt en ook terugkomt, dan moet je geloofwaardig en betrouwbaar zijn. Dat werkt tot in de kleinste details. Allereerst moeten het logo en de huisstijl van een bedrijf passend zijn bij de aard van het bedrijf. Zo zal een bedrijf dat bijvoorbeeld kinderkleding verkoopt een totaal andere huisstijl en een ander logo hanteren dan een notarispraktijk. Misschien zul je denken: een logo is maar een logo, een vorm en wat letters. Maar het is het meestal het eerste dat men van je bedrijf ziet en daarom is een krachtig logo belangrijker dan je denkt. Kijk hoeveel impact het swoosh logo van Nike heeft. Simpel, maar voor iedereen herkenbaar. Heb je als de eerdergenoemde notarispraktijk een logo met speelse figuurtjes en allerlei kleurtjes, dan word je niet serieus genomen door de cliënt. Daar is een zakelijk logo met grijze en blauwe tinten meer passend. Als je zoekt op internet naar “foute logo’s”, dan zie je al snel hoe het niet moet.
Behalve het hebben van een goed logo en een passende huisstijl zal iedere werknemer doordrongen moeten zijn van het belang van die huisstijl. Dat zijn de eerdergenoemde kleine details. Stel dat je een notarispraktijk hebt en medewerker A stuurt een brief naar een cliënt die keurig is opgemaakt in de huisstijl. Vervolgens stuurt medewerker B ook een brief naar die cliënt, maar die medewerker neemt het niet zo nauw met de huisstijl. Al zijn beide medewerkers goed in hun werk, bij de cliënt komt het toch onprofessioneel over wanneer een zogenaamd professioneel kantoor er niet eens in slaagt om twee gelijk opgemaakte brieven te versturen. Klinkt als “peanuts”, maar dat is het niet.
Verder moet je bij branding denken aan hoe een bedrijf zich presenteert. Een bedrijf voor hippe kleding kan bijvoorbeeld een modeshow organiseren bij een event voor jongeren, dat is geloofwaardig. Het eerdergenoemde notariskantoor zal toch echt ergens anders moeten zijn. Misschien op een huwelijksbeurs of een event over huizenverkoop. Ook daar kan een reclamebureau c.q. communicatiebureau je bij van dienst zijn.
Waarom een reclamebureau in Tilburg?
Wanneer je een lokale ondernemer in Tilburg bent, is het goed om een reclamebureau uit diezelfde regio in de arm te nemen. Waarom? Omdat dit reclamebureau Tilburg, zijn Brabantse cultuur en zijn mensen kent. Iedere inwoner van de stad Tilburg, of hij van de kermis houdt of niet, weet dat er jaarlijks de roze maandag tijdens de kermisdagen wordt georganiseerd. En ook kent iedere Tilburg de historie achter de bijnaam “Kruikezeikers” die komt uit het verleden met de textielindustrie. Een reclamebureau uit Groningen is niet met deze specifieke dingen bekend. Dit maakt dat een lokaal Tilburgs reclamebureau weet wat er bij de mensen leeft en hoe je ze het beste kan bereiken. Zij kunnen voor de branding van jouw bedrijf kiezen voor de beste manieren en gelegenheden om jouw bedrijf op de goede manier in de spotlights te zetten.
Wat zijn de kosten voor de inzet van een reclamebureau?
De kosten zijn moeilijk aan te geven, omdat het helemaal afhankelijk is van wat er verlangd wordt. Aan alleen het ontwerpen van een website hangt een ander prijskaartje dan zowel een website, als werkzaamheden met betrekking tot branding verrichten. Het is daarom goed om met het reclamebureau voorafgaand aan een mogelijke opdracht een gesprek te hebben met wat je wensen zijn. Het reclamebureau kan dan aangeven wat men voor je kan betekenen en wat de kosten daarvoor zijn. Overigens laten de kosten van een reclamebureau zich over het algemeen zeer goed terugverdienen, als is het alleen al door het vergroten van de bekendheid van je bedrijf of een hoger aantal bezoekers van je website of webwinkel. Het is in ieder geval het overwegen waard.